Bjorli-Lillehammer-Hamar-Gardemoen-Arlanda

Och så sitter jag här igen. Har precis checkat in, tejpat igen min väska (hoppas att det håller, inte helt säker...) och köpt mig en latte. Planet går om en halvtimme, dock inte helt säker på att jag kommer med ännu. Sitter och njuter så länge. Kommer jag inte med så tar jag nästa. Bjorli har verkligen gjort något med min stressfaktor. Tror alla, inklusive jag själv, uppskattar detta. Antar att detta också är det sista inlägget på norgeflickan.
Snart befinner jag mig i Sverige igen och det var trots allt bara en tillfällig blogg. Vi får se om jag startar upp en ny, kommer troligtvis sakna att blogga! Med det vill jag säga tack till alla som läst och kommenterat. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer sakna din blogg!

2012-04-12 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0