Glad påsk

Och så var jag hemma igen! Otroligt lång dag med 8,5 timmars jobb. Allting är relativt och en vanlig dag i Bjorli ligger på ca 6. Mycket i uthyrningen och sen körde Rune bort mig till outleten där jag satt resten av eftermiddagen. Tackade nej till att ha lektioner idag vilket jag tror var klokt. Är precis hemkommen från Bunnpris och den sträckan var nog för att det skulle börja värka mycket igen. Nu är det så sjukt att det bara är fem dagar kvar här tills jag tar mitt pick och pack och åker hem till Sverige. För evigt som Maria så vackert skrev. Det innebär att det börjar bli dags att börja plocka ihop lite i rummet. Helt galet hur man sprider ut sig i olika lådor (som man tror att man har koll på) på bara 3 månader. Tänkte rensa upp lite i alla fall och slänga lite saker som inte behöver åka med hem. I morgon är det påskafton och det känns faktiskt lite jobbigt att inte få vara hemma och fira den. Egentligen så är påsken inte speciellt stor för mig men helt plötsligt så är det vääääärldens viktigaste högtid. Nu ska jag ta mig en dusch och sen middag! Hoppas ni alla får en underbar påsk och ät mycket godis!
I brist på påskbilder får ni här ett gäng gamla!
Jag önskar er alla en söt påsk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glad påsk mitt hjärta<3

2012-04-06 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0