Hej hejdå

Tiden går för fort. Nu har jag precis vinkat av pappa som tog med sig Sally och körde hem tillbaka till Sverige. Igår var det samma sak, vinkade av mamma, Kajsa och farmor vid tåget. Så underbart att jag haft besök så mycket och så länge men det är sjukt hur tomt det blir efteråt. Var igår tvungen att flytta tillbaka till hyblehuset efter en veckas boende med familjen. Nu sitter jag här, återigen, i köket och ska snart gå till jobbet. Mycket lektioner nu under påsken, hade fulla dagar igår och i förrigår och väntar mig även en sådan idag.
Skärtorsdagen är tydligen mycket större här än i Sverige så det väntas komma massa människor idag som har semester redan. Aprilsolen tar ordentligt och jag börjar skymta ett litet panda-face i spegeln. Antar att det är så det ska vara efter en säsong i fjällen. Åker hem om en vecka. Känns helt galet. Mycket blandade känslor men ska bli riktigt skönt att komma hem. Nu, jobb!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0