Jag saknar er såklart

Åh vad jobbigt det ska vara då. Längtar ju hem väldigt mycket som ni säkert har läst i och mellan raderna. Tänkte då i kväll att det kunde vara skönt att börja packa lite och få koll på det hela. Just nu ligger allt huller om buller i mitt fina fina rum som jag för tillfället faktiskt inte vill lämna. När jag tänker efter har jag lagt ner allt i väskan. Frågan är då bara vad faaan det är som ligger kvar i rummet som också ska med hem? Vart kommer alla saker ifrån!? Hur som helst, det jag nog vill få sagt är att det kommer att bli sjukt trist att lämna Bjorli. Självklart tycker jag det ska bli helt underbart att komma hem och bara tanken på att få träffa alla igen (speciellt Erik då kanske som jag inte sett på en månad) gör att jag börjar skratta. Dock är Bjorli fint. Det är kallt (sjukt kallt ibland!), lugnt, mysigt, underbart, härliga människor och massa annat. Det känns lite trist. Aja, det kommer säkert komma ett till sådant här "jag kommer sakna Bjorli" inlägg inom en snar framtid för jag börjar inse att this is it. Nu är det över och snart är jag hemma igen. Åh, nu vill jag inte åka hem (innebär alltså inte att jag inte vill träffa alla fina människor där hemma, vilket jag förstås vill, men kan inte de komma hit kanske?) Vet inte om jag gjorde rätt med parantes och frågetecken där men jag har lite annat att fundera på! Hej då.

Åh, lycklig tjej.

Kommentarer
Postat av: Sara Rosell

Otroligt fin bild Olivia!

Kram Sara

2012-04-10 @ 13:52:20
Postat av: mamma

Jag håller med Sara - otroligt fin!

2012-04-10 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0