Kask of sweden

God morgon! För tillfället håller Bjorli på att blåsa bort! Vaknade (eller har egentligen hört det hela natten) av att vinden slår mot huset. Man tror verkligen att det ska rasa samman vilken sekund som helst. Tack och lov hände inte detta i natt (heller) så jag sitter här i köket igen och har precis avslutat min frukost! Njuter nu av en kopp kaffe och dagens alla nyheter i datorupplaga. De flesta av påskbesökarna åkte hem igår så jag räknar med att det blir tomt på Bjorli idag. Hade hoppats på strålande solsken då jag i så fall tänkt ta ledigt någon timme och försöka komma ikapp Erik på solbränna-fronten. Ser dock inte så lyckat ut idag då snön yr åt alla håll och kanter. Blir nog en väldigt lugn dag. YR säger sol på onsdag, då får jag passa på för på torsdag, då åker jag!

Har glömt att visa mitt nya underställ från KASK. Helt underbart! Tog även ett par matchande hotpants! Mysfaktor 1000!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0