New thing

Världens sötaste påskpresent av mor och far.
Och så var det påsk. Igår kom det väldigt mycket folk då skärtorsdagen som sagt är en helt ledig dag här. Jag hade lite lektioner och sen satt jag borta i outleten hela eftermiddagen. Lite småmysigt ! Kände dock att jag hade suttit stilla lite väl länge så drog på mig joggingskorna vid halv sex tiden och tänkte ta mig en tur. Efter ett tag började jag känna av ena knät men dum som man är fortsätter man att springa ett tag till tills det verkligen gör ont. Väl tillbaka på hyblehuset blev mitt knä dränkt i japansk olja och senare inlindad. En bättre dag vill säga. Jag som knappt visste att jag hade knän då de skötte sig så bra. Känns dock lite bättre nu efter en natts sömn men ska nog inte ha någon lektion idag tänkte jag.
Gårdagskvällen var supermysig! Stor middag uppe i T-kroken tillsammans med alla. Riktigt god mat och mysig kväll! Nu ska jag ta och sätta lite snurr på tillvaron, alldeles för skönt att sitta i köket och äta frukost!
Ha det

Kommentarer
Postat av: mamma

glad påsk mitt hjärta - här har snöat i natt:-)

2012-04-06 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0