Yellow day

Åh vilken mysig kväll jag hade igår! Gjorde mig i ordning och gick upp till T-kroken där det skulle bli påskmiddag! Vi lagade maten tillsammans och vid åtta-tiden satte vi oss ned i skiduthyrningen (T-kroken var uthyrd till 50-årsfest!). Var i och för sig lite småmysigt att sitta bland pjäxor och hjälmar! Helt sjukt god förrätt med scampi, sparris, apelsin och en avokado/räkröra (bilder kommer). Till varmrätt var det två olika sallader och oxkött med lite sås. Supergott! Päron, chokladsås, glass och dansk äppelkaka till efterrätt. Till detta dracks det även lite vin, kaffe/baileys och mojitos! Blev kvar i uthyrningen tills klockan blev ett då jag och Cecilie gick vidare till Missing Link för att senare landa i baren på hotellet. Var hemma strax efter två och då blev det lite tjejsnack, supermysig kväll och en lite tröttare Olivia idag! Har haft lite lektioner på morgonen och knät känns nästan helt bra igen. Tänkte ta mig en joggingtur i morgon för att känna ordentligt. Det var allt för nu! Bilder från kvällen får ni ikväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så himla snygg!

2012-04-08 @ 18:05:33
Postat av: mormor

Instämmer;))

2012-04-09 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0