25 cm snö på tisdag...

Vilken dag! Räknade ut att jag har haft 5 effektiva timmar med lektioner idag med 5 olika personer/grupper. Vissa gick bättre än andra men på eftermiddagen kände jag att min ork började ge vika. Tack och lov hade jag då en snowboardgrupp och en av grabbarna, ca 13 år, stannade upp mig nere vid liften och sa att jag var en superbra skidlärare. Om det värmer? Troligtvis mer än aprilsolen kommer att göra. Jag sken upp som en sol och överlevde de sista 2 timmarna! Nu sitter jag hemma och det toksnöar ute! (Oj, reagerade inte ens på att jag skrev hemma förrens jag kontrolläste. Antar att det är hemma men bara tillfälligt, väldigt tillfälligt.)  Hade jag haft någon energi kvar hade jag tagit en bild av all snö men den energin försvann tidigt i morse. Ska snart upp till T-kroken och äta middag tillsammans med de andra och sen ska jag hem igen. Ta en dusch, somna tidigt och pressa fram morgondagen. Erik kommer 15.30 och jag har fixat ledigt från 15 så ska ner och möta honom. Mysigt !
Har inga bilder från dagen så ni får nöja er med sprudlande bilder från studenten på de jag saknar otroligt mycket just nu. Mor och far, jag längtar efter er.

Kommentarer
Postat av: Guddan

Mäh, vafför har du ingen bild på moi? De där gamla menschorna e väl inge å ha! Förstår verkligen varför du fick beröm - och att de var nöjda. Sug i dig!

2012-02-12 @ 18:53:44
Postat av: Mamma

Och jag längtar efter dig!!! Puss o kram<3

2012-02-12 @ 19:10:48
Postat av: mamma

förstår att du är populär! ly

2012-02-12 @ 20:11:01
Postat av: mamma

lyckliga de som får ha dig som lärare skulle det stå:-)

2012-02-12 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0