7 februari

Har haft en toppendag, i alla fall under en timme. Var ute och tog några åk på eftermiddagen med Marie och Trine. Strålande sol och blå himmel med -4 som sällskap. Helt okej förhållanden vill säga.
(Helt okej är en underdrift).
På förmiddagen och seneftermiddagen satt jag dock fortfarande med mitt exceldokument som börjar bli klart. Troligtvis sätter jag punkt i morgon. Vilken lycka! Både för min hjärna och min rygg.
Nu ska jag göra i ordning lite middag och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Har precis tagit en ipren och hoppas må bättre efter den.
Storstädning har jag också hunnit med förresten, inte att utelämna! Så stor städning man kan göra med en dammsugare och en trasa...
Har även tvättat för första gången i mitt liv (döm mig inte). Tror det gick bra, visar väl sig när jag öppnar vår otroligt äckliga tvättmaskin.
Middag var det...
Ha det

Kommentarer
Postat av: mamma

vuxenpoäng!!!

2012-02-07 @ 19:16:50
Postat av: guddan

Med extra bonuspoäng!

2012-02-07 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0