En rädd Olivia i ett mörkt Bjorli

Vilken mysig dag det var igår!
Väldigt lugnt på jobbet i och för sig så det var lite trist. Fick å andra sidan en snowboardlektion (oväntat då antalet människor i backarna nästan går att räkna på en hand). Väldigt kul då hon var svensk! Äntligen kunde jag få fram exakt vad jag menade!
Efter jobbet tog vi på oss längdskidorna och åkte hem till Rune och Sine på middag. Hur gott som helst, massa hembakt bröd, ost, skinka, gurka osv. Svensk brunch typ och det är ju lite av en favorit!
Det mest otroliga från gårdagen måste ändå vara när vi åkte hem.
Jag, Marie och Trine tog på oss längdskidorna igen vid elva-tiden på kvällen och gick ut i mörkret med pannlampor tryckandes mot pannan. Vi började åka och de första 15 minuterna åker vi mitt i skogen där snön är ca 1 meter hög. Jag kunde knappt vara rädd då jag var så fokuserad på att inte trilla igenom snön. När vi senare kom ut i spåret kunde jag däremot vara rädd och det var jag! Ett kolsvart Bjorli där björnar kan komma krypandes överallt är inte en favorit. Tack och lov kom jag till slut hem, hel och ren men väldigt blöt!
En nöjd Olivia igår kväll. Lägg märke till märket i pannan. Skönt med mössa och pannlampa.

Kommentarer
Postat av: mamma

björnar i bjorli och vargar i alsike:-)

2012-02-29 @ 10:13:04
Postat av: mormor

älskade unge, om du visste vad jag längtar efter dig oxå!!! Gud vad jag tycker du är duktig:)!000 kramar.

2012-02-29 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0