Grattis Alfred!

Precis hemkommen från en supermysig och härlig dag!
Började dagen på mitt oavslutade jobb igår med inventeringen. Satt från 10 till 16 och förde in siffror i ett exceldokument som, oavsett hur mycket siffror jag för in, inte växer. Det är sååå mycket kvar! Hela veckan skall spenderas på övervåningen, ensam med en kopp kaffe och min dator. Nu ska jag dock byta från barstolen till något mer ergonomiskt. Min rygg är död!
Efter det så tog vi på oss längdskidorna och åkte hem till Sine och Rune för födelsedagskalas! Deras son Alfred fyllde ett halvt år! God mat, mysigt sällskap och tårta! Jag ska också börja fira halvårsdagar... Filippa, från och med nu har du sällskap på din födelsedag!
Planerade att åka längdskidor hem också men sedan jag under middagen fått höra att det fanns björn i byn avstod jag och tog säkert en plats i bilen hem i stället. Nu har jag precis chockat kroppen med lite c-vitamin och tagit en skiva av mitt hembakta bröd (Kåre sa att jag fick det när han åkte, lycka!) så nu ska jag nog krypa till kojs och låta halsen kurera sig lite.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin bild på dig och alfred! Hoppas du känner dig piggare i dag! Puss

2012-02-07 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0