Hur lång är Rånakollen ?

Jag räknar dagarna konstant! Det är inte så att jag inte tycker om att vara här, för det gör jag (om än lite hemlängtan ibland!), men det är bara så sjukt roligt att få besök! Erik kommer om 5 dagar. Idag, fredag, lördag, söndag och måndag, sen kommer han på måndag em. Så egentligen kan man ju ta bort måndagen. 4 dagar. Idag har ju redan börjat också så egentligen kommer han om 3 dagar. Så kommer jag räkna ner inför allt...
Tacokvällen igår var väldigt trevlig, god mat och sen quiz på slutet. Tråkigt nog var vi danskar och svenskar i ett lag och det var 75 % norska frågor (ja, jag skyller på frågorna...) så vi kom överlägset sist. Bättre lycka nästa gång när det blir quiz i Hyblehuset och jag gör frågorna.
- 10 ungefär och mulet, sitter och häller i mig te och c-vitamin. Har ännu inte börjat gå mot friskare utan är fortfarande sjukare varje morgon jag vaknar. Så segt.
I kväll är det ribs i T-kroken och sen kjälkåkning i natt!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: mamma

låter som det är rätt ok. Tat lugnt med kälkåkning! Puss

2012-02-09 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0