KP har alltid rätt

Vet inte vad som är fel med bilderna men originalen är roterade åt rätt håll. Blogg.se verkar dock vilja något helt annat och det går verkligen inte att få dem rätt. Ni får glädja er med lite bilder i alla fall!
Den översta är från gårdagskvällen när jag äntligen fick hjälp, av pistmaskinen med förare, att ta bort all snö utanför mitt fönster. Jag ser ut igen! Vaknade av solen i morse, så underbart...
Andra bilden är på Kajsa när vi spelade yatzy en av kvällarna de var här. Trodde inte det skulle bli så jobbigt när de åkte men nu är det nästan värst. Längtar hem så otroligt mycket. Är väl så, halva tiden i Bjorli har snart gått. Det är väl då hemlängtan kommer? Och ja, jag försöker övertyga mig själv om att det är normalt.
Tredje bilden är bartendern Kajsa. Har man ingen is så tar man snö för att få till en god drink. Att man kan få mask i magen? Nej, den myten spräckte KP i ett fantastiskt nummer när jag var 11!
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det numret av kp minns jag:-)

2012-02-22 @ 20:05:05
Postat av: Guddan

Jag säger till Alfons att han får mask i magen av att äta snö och han går stenhårt på det! Men så läser han ju inte heller KP.

2012-02-23 @ 09:36:36
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0