Längtan och sug

Är det inte häftigt ibland när man får ett sådant otroligt sug efter något! Detta något kan variera så oerhört! Hos mig är det dock oftast mackor, tuggummin eller USA. Oftast, men inte idag.
Idag när jag gick hem från Bunnpris efter att ha köpt mitt dåvarande något, tuggummi, fick jag ett sjukt sug och längtan efter Älvdalen. Jag kan verkligen inte sluta tänka på det och var tvungen att smsa Erik och säga att vi måste dit i sommar igen, så mysigt !
Nu ska jag fortsätta äta mitt något för ett tag sedan, mackor, och kolla vänner :)
Kram
Två bilder från ett kyligt Älvdalen i november.

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, det var oväntat med novembernostalgi från Okbodarna. Nu fick du mig att längta också! Hoppas verkligen att ni kan komma i sommar. Vi saknar dig!

2012-02-24 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0