Middag

Vet att jag har klagat på norrmännen och deras mackor till lunch. Egentligen ganska obefogat klagomål då jag äääälskar mackor. När jag får äta det när jag vill.
Inte varje dag till lunch men som nu, när jag var riktigt sugen på det, välja det till middag. Har längtat hela dagen efter dessa mackor!
Det översta är det goda brödet jag tror jag berättat om. Kocken på jobbet som bakat och jag har bett och bönat om att få ett. Så gott!
Lägg till några vänneravsnitt så är det bara Erik som saknas.
Och familjen såklart :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ser gott ut - förväntar mig att få smaka lite hembakat när vi kommer upp - ingen som bakar hemma nu. försöker säga till kajsa att hon gärna får exprimentera i köket:-) (med samma regler som när du och filippa var små-allt ska röjas undan efteråt) det kanske är det som hindrar hennes krativitet:-)

2012-02-07 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0