Onsdag mitt i veckan

God morgon !
I Bjorli är det -19 och strålande sol idag, helt underbart.
Oturligt nog är jag dock sjuk, igen, och skulle helst av allt bara krypa ner under täcket igen och kurera mig. Å andra sidan blir jag troligtvis (om jag inte gjort alltför mycket fel) klar med inventeringen idag och den känslan alltså, då glömmer man lite halsont.
Ikväll är det tacokväll och quiz, ska bli sjukt kul. Börjar klockan 20.00 så tänkte faktiskt sova en timme efter jobbet.
Hoppas det är fint väder hemma!
Ha det

Kommentarer
Postat av: mamma

hej hjärtat - halvmulet här hemma och -8. Krya på dig!!! Puss

2012-02-08 @ 09:42:49
Postat av: pappa

Hej!



Passa på och sov en timme du.Njut av tacos och känslan att du inventerat färdigt.



Kram P

2012-02-08 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0