Skönt att det inte är så komplicerat här

Ja men vilken söt film. Hade allt som man (jag) vill ha när jag ser på film. Gullig kärlek, roliga repliker, oväntade händelser, bra skådespelare osv. Den hade allt. Utom slutet som jag ville ha. Det känns som att de som gör filmer tyckte att "Hollywoodslut" blev lite tråkigt och förutsägbart så nu har de ändrat "Hollywoodslut". Nu ska det vara motsatsen till lyckligt slut. Eller i alla fall inte det lyckliga slutet jag vill ha.
Snälla gamla "Hollywoodslut", kom tillbaka. Jag behöver de lyckliga kärleksscenerna som man visste skulle komma hela filmen. Jag orkar inte med de oväntade sluten.
Erik, gör inte narr av mig nu.
Vi hade förövrigt inte sett filmen.
Och ja, jag älskar och saknar dig.
Sov gott alla !

Kommentarer
Postat av: Gudrun svarar Hanna

Den är himla bra den där filmen! Alec Baldwin är oslagbar (men fet)! Älskar köket/huset i filmen!

2012-02-13 @ 14:21:21
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se/
Postat av: Guddan

Jag svarar inte alls Hanna. Det låg kvar sen jag svarat på en tidigare kommentar på min blogg.

2012-02-13 @ 14:22:05
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0