Telemark och efterfest

Två härliga bilder på mig och Cecilie från fredagskvällen då det vankades kvällsskidåkning från 18-24! Det var dags att pröva telemark, det tog bara 1,5 månader att våga sig ut i backen. Som jag skrev tidigare, sjukt kul men sjukt jobbigt. Var glad att jag kom in levande.
Igår skulle jag som sagt jobbat på hotellet men blev inget. Gick hem och sen tillbaka igen då det vankades lite småfest. Stannade på hotellet tills klockan blev ett då jag och Cecilie tog hem till Hublehuset på lite mellanfest (som blev efterfest för mig). Satt och pratade i två timmar om allt möjligt, så otroligt härlig kväll! Senare trillade det in lite fler och klockan var närmare halv fem när jag somnade.
Lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0