Underbara elva timmar

Tjingeling!
Vilken underbar sömn jag fick natten som var. Sov elva timmar, elva timmar!? Helt galet men oj vad det behövdes. Den senaste veckan gick så fort och var så otroligt hektisk att jag inte hann upptäcka att jag var helt död när helgen kom. Det tar på krafterna att vara i backen 6 timmar varje dag med olika lektioner. Att ploga baklänges på helttid är något alla bör testa.
Nu har jag precis varit nere och pantat. Inte överdrivet mycket men lyckades ändå (återigen) att få maskinen full. Inte nog med det så hade jag sönder den också så stackars butiksbiträdet fick springa fram och tillbaka för att laga den. Till slut fungerade den och jag kunde få ett kvitto och köpa yoghurt och ost, mumma!
Dagen har varit lugn. Det är häftigt hur fort man glömmer saker och ting. Hade helt glömt hur lugnt och stilla det faktiskt kan vara här. Fanns inte så mycket att göra så tog en timme telemark på morgonen och jag tror jag knäckte koden litegrann!
Sen städade jag lite, fick en lektion och sen var dagen slut.
De elva timmarnas sömn var så härliga att jag tror det blir en repris ikväll!
Kram
Härlig bild från puderkörningen förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0