Veckan som varit

Har varken haft tid eller lust att blogga under veckan som varit.
Jag har ju haft besök!
I måndags gick jag ner till stationen för att möta pappa och Erik. Var så nervös och pirrig så slängde i mig ett tuggummipaket och tuggade lugnande innan de kom med tåget.
Var så mysigt och kul att ha dem här!
Pappa åkte hem i torsdags men Erik stannade tills i morse. Var väldigt tungt att pussa honom hejdå, alltid tungt, men idag var det extra jobbigt. Att det var -12 och molnigt gjorde inte det hela bättre.
Jag försöker dock tänka på att han kommer hit nästa söndag igen och då känns det nästan bara kul. Jag får längta lite igen!
Som ni ser på bilderna har vi hunnit med en hel del. Bilden längst ner är min favorit. Så otroligt klockren.
Världens mysigaste middag, kycklingsoppa med ostmackor och kex tillsammans med Erik och vänner på datorn. Den kvällen njöt jag ordentligt.
Vi har åkt lite skidor också, jag har jobbat en del men tog ledigt lite halvdagar så vi kunde testa backarna. Farligt att bo så nära backen bara. Väldigt, väldigt lätt att åka hem och dricka lite O'boy...
I fredags var det även fest här i stugan, en väldigt trevlig kväll med alla som jobbar här.
Det var en uppdatering om min vecka, nu ska jag bara jobba mig igenom kommande och sen är det besök igen!
Idag har jag suttit vid datorn hela dagen på jobbet. Inventering finns i Norge med...
Slapp dock räkna alla varor den här gången, behövde bara lägga in dem i datorn.
Tar sin lilla tid. Alla säger att jag har att göra hela veckan, vi får väl se.
Vore väl rätt trevligt, dagen gick fort i alla fall!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: mamma

mysiga bilder och vilken bred säng:-)puss

2012-02-05 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0