Vuxensaft

Tillbaka från middagen som var väldigt god! Som ni ser på klockan, där datumet förövrigt är fel, på liften blev det inte speciellt sent. Inte så konstigt då jag puschar morgondagen fram lite så måste man ju i säng tidigt. Rotfrukter, kött och tsatziki stod på menyn tillsammans med lite äppelkeke, med alternativ stavning, till efterrätt. Denna danska efterrätt avslutades tillsammans med kaffe med Baileys. Fick därefter även smaka på Trines cacao med Baileys vilket var mycket godare. En sådan slank också ned i magen. Nu sitter jag hemma och väntar på att It's complicated ska börja. Juste, under middagen stod det även en kanna med väldigt mörkröd dryck i. Martin tog lite och sa att det var så gott med saft. Jag kunde inte annat än hålla med och var tvungen att ta ett glas väldigt, väldigt starkt blandad saft. Tog en stor klunk törstig som jag var. Insåg dock snabbt att nej, detta var inte saft, det var vuxensaft. En stor klunk rödvin när man vill ha söt, stark svartvinbärssaft tipsar jag inte om.
I morgon kommer Erik!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj då- misstänker att det slank ner:) verkar som ni har det riktigt trevligt! Puss

2012-02-12 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0