Biski!

Bilder tagna av Henning Höj.
Var som sagt kallt och blåsigt idag så många av de som är här stannade inomhus eller tog en liten trip till Åndalsnäs. Det gjorde att vi skidlärare fick lite tid över. Åkte runt lite tillsammans och bytte kunskaper, lekar och andra bra tips med varandra, grymt!
Som ni ser på bilderna hade vi även tid till något annat, Biski!
Pappa, jag har ännu inte prövat telemark men känns som att detta slår lite högre. Hur kul var det inte!?
Tror dock man kan tyda lite skräck i mina ögon på någon bild också!
Nu ska jag laga lite middag och sen ska jag ner till hotellet igen. Ikväll är aktiviteten "Scenen är din". De får 2 minuter var (om de vill) att sjunga, dansa, trolla eller liknande. Ska bli så kul!
Blir dock tidigt i säng, i morgon jobb först 10-1630, sen 1730-21 och samma veva på lördag och sen söndag frukostvärdinna från 06.30-0930 och sen skidskolan kl 10. Full fart, precis som jag vill ha det!
Kram hej

Kommentarer
Postat av: Guddan

Låter som att du har det toppen! Låt bara inte pappa köra dig i den där mojängen... Slutar nog inte lika bra... ;-)

2012-01-26 @ 16:48:57
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se/
Postat av: mamma

ser ju häftigt ut! Gudrun - samma tanke slog mig men olivia säger att det krävs utbildning. kan ju bara hoppas att det stoppar honom!

2012-01-26 @ 16:58:35
Postat av: Anonym

Har det stoppat honom förut...?

2012-01-26 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0