Familjevagnen

Har äntligen äntligen fått igång internet på tåget som jag nu befinner mig på. Var mycket klurigt återigen. Sitter och försöker göra ett konto för att få gratis tillgång men det funkar verkligen inte. Allt står på norska och nej, det borde inte vara svårt att förstå men vissa ord ögnar man bara igenom och tänker inte. Typ som "kunden eksisterer reden". Jag har alltså redan ett konto, det tog ca 15 minuter att hajja. 1-0 Norge.
Landet får å andra sidan minuspoäng också. Jag har vagn 5 plats 8 på min biljett. Därför är det sjukt intressant när tåget rullar upp och bara har 4 vagnar. Jag blir lite lätt fundersam tills jag pratar som med konduktören som säger att inga platser gäller på tåget. Vi är ju i Norge...
Väskorna på plats och jag satte mig i stolen och började plocka fram allt nyttigt då jag inser att jag sitter i familjevagnen. Det blir en kul resa detta.
Kram
Olivia

Kommentarer
Postat av: Johan

Tåg är väl härligt...hoppas du får det mysigt!

2012-01-14 @ 15:11:48
Postat av: Mamma

Ha ha-hoppas barnen är tysta! Nu har vi fixat i lgh. Bilder på fb snart! Puss

2012-01-14 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0