Home home

Maten börjar ta slut, mjölken är gammal, min nödproviant är totalslut, jag frågar inte lika mycket, jag har fått rutiner, mina 100 tuggummin är slut, det är dags att tvätta, jag kan alla namn på mina kollegor, diskmaskinen går konstant och jag hittar till det mesta.
Jag har varit här ett tag nu.
Igår var jag nere på hotellet och jobbade lite för första gången. 4 timmar på kvällen under middagsserveringen. Var så skönt, var som att komma hem till Martina igen. Samma spring, disk skall plockas, mat skall serveras, snack i köket osv. Väldigt skönt att känna igen sig. Blir jobb där fredag och lördag med. Härligt!
Tiden går fort när man jobbar och nej, det är inte helt fel att ha två jobb i Norge :)
Snart kommer pappa och Erik!
Ut i kylan, hej!
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2012&m=jan&d=30&h=19&mi=5&t=OliviaErik&yn=Olivia&c=pi&mc=no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0