Mardrömsmorgon

Godmorgon!
Fest i vår stuga igår har gjort sina avstamp. Städade hela morgonen och har nog råd med en norsk pizza (á 180 kr) för våra pantpengar. Gick och la mig vid halv 3 tiden efter att ha kämpat för att hålla mig vaken sista timmen. Helt galet hur mycket jag sover här, ca 10 timmar per dygn. Dock inte denna natt.
5 timmar snodde jag till mig, kan låta mycket men icke då.
För tillfället går jag på ipren för att över huvud taget kunna svälja, vem har spikat i min hals?
Ska bli grymt att sätta sig i bilen och sova hela vägen till Molde, ca 2 timmars bilfärd. Kommer aldrig vilja kliva ur bilen.
Halsont, mycket nya ting, mycket att lära, mycket nya människor, luften, ljuset och mina 2 cider (varav en mystiskt försvann till någon annan...) har gjort att jag är helt slut.
So long.

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas sömn och ipren gör sitt och att du orkar njuta lite av Molde:-) Puss

2012-01-19 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0