Svart svart kaffe

God morgon!
Sitter i vardagrummet som tyvärr fortfarande är det enda stället med internet. Dock hyggligt sådant, när man väl kommer in på det.
Andra dagen här i Bjorli står framför mig och det är en måndag, troligtvis inte så mycket att göra så tänkte faktiskt ta någon timme ledigt och prova backarna.
Dagen började dock sämre, var som sagt och handlade alla små saker som man behöver som man inte tänker på. Bla mjölk till kaffet. Gjorde i ordning min kopp i morse och längtade verkligen efter första klunken. Hade i lite mjölk och tyckte den var ovanligt tjock. Jo, sen blev det klumpar i hela mitt kaffe. Min första tanke var att jag är i Norge, mjölken kostar 17.90 norska kronor och här ska inget slängas! Tog en klunk och hela ansiktet vred sig. Något hade hänt med min dyra mjölk under natten. Sur och klumpig. Det var de 17.90...
Nu dricker jag svart och kommer troligtvis göra det de kommande månaderna. Törs inte chansa på mjölken igen.
Nu ska jag ut i backen!
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla om kylen är på ordentligt! Puss

2012-01-16 @ 09:57:18
Postat av: Gudrun

Är du säker på att det inte var långfil du köpt?

2012-01-16 @ 11:14:16
URL: http://velourpojkenalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0