Trötter

Fy satan i gatan vad sliten jag är!
Sitter och äter en knäckebrömacka med, lyssna, phiadelphiaost, solrosfrön och världens godaste kryddmix.
Mumma på kvällsfika.
Kom precis hem från hotellet efter en kväll där med servering mm.
Skulle jobbat till 21 men blev lite längre. När jag till slut slutade visade det sig att det är efterfest för all personal på Missing Link (bar) efter kl 00. Hallelujah tänkte jag, när sover man i Norge?
Inte mycket att göra, klart man ska med!
Tog dock en sväng hem emellan för att ladda batterierna lite och nu sitter jag här.
Tror dock inte att några batterier laddas. Blir bara tröttare och tröttare.
Hur som helst så kan jag om 20 minuter säga att pappa och Erik kommer i morgon.
Det är ballt.
Med den tanken orkar jag kanske kvällen och personalpriserna på baren.
Sleep tight, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0