Update

God morgon!
Sitter och äter frukost i vardagsrummet för första gången. Känns som att det blir en ny tradition. Utsikten är över berget mitt emot vårt (jag tar för mig) så känns som att det är mycket optimalt. Tuggar på min macka (medtagen från Sverige), grovt bröd ryktas vara alldeles för dyrt. Har inte vågat gå till bördhyllan ännu. På den har jag phiadelphiaost för ca 40 kronor, återigen njuter jag av varenda tugga.
Just idag känns det lite konstigt, ska gå upp till jobbet samma tid som vanligt och så men det är verkligen inga människor här, så är lite rädd för att jag inte kommer få något att göra. Vill dock inte vara ledig så något måste det finnas.
När jag säger att det inte är några människor här så menar jag det. Våra snälla liftvakter spar på bränslet och alla liftar står stilla tills det kommer någon tapper själ som vill åka.
Frukosten börjar ta slut och klockan tickar.
Berättar mer om dagen och gårdagen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0