Världens bästa brev

Efter en avstängning av datorn och lite blås på kortet så fick jag in mina nya bilder! Titta vad mycket jag fick på posten idag! Massa smått och gott av familjen (har njutit hela dagen!!!) och ett superfint brev av Madeleine! Ska sätta mig och svara ikväll tänkte jag.
Så otroligt kul att få post! Mormor, farmor och alla andra, skicka på!
Karin, vet inte om du läser bloggen men Erik får visa dig. Din mössa har fått stenhård konkurrens! Fick en mössa från ledarna idag som åkte på dirr. Tyvärr är den lite för liten (har det hänt förrut?), öronen fryser fortfarande så imorgon blir det återigen en mysiga blå.
Nu blir det troligtvis (tv-tablåerna i Norge visar olika, wohooo) handboll. Sverige-Danmark. Om jag känner underläge som ensam svensk i området? Aa, lite.
Middag på hotellet senare.
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller stenhårt på karins mössa!

2012-01-25 @ 17:58:03
Postat av: och mamma igen

hoppas allt smakar - har aldrig proppat ett kuvert så fullt! kramar i mängd

2012-01-25 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0