12 grader

Godmorgon alla vakna!
I bjorli är det -2 grader och lite moln men det ser ut som solen skall ta sig fram.
I mitt rum är det 12 grader och väldigt kallt. Ser inte ut som att värmen tar sig fram där inte. Natten spenderades tillsammans med ett par lila långkalsonger.
Jag har en teori om att blåsten tar med sig all min värme för varje gång, verkligen varje gång, det blåser så förvandlas mitt rum till en iglo. Nog om det!
Nu ska jag snart gå iväg till jobbet för min sista dag på en vecka. Känns väldigt härligt men lite skumt också.
Har bara varit ledig 2 dagar sen jag kom hit så att få fri en vecka ska bli underbart!
Gårdagen var väldigt lugn trots att det var en lördag, hade tyvärr bara en lektion. Troligtvis blir denna dag lika lugn men har en lektion inplanerad redan så lite luft och förhoppningsvis sol får jag!
Jag visste att jag saknade Sara mycket, obv, eftersom att vi inte ses veckovis. Däremot visste jag inte att jag kunde sakna henne mer. När jag fick kortet igår fördubblades min saknad till denna tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hemma är ditt rum varmt och skönt! Och snart är din säng nybäddad! Åh vad vi längtar<3

2012-03-04 @ 11:30:16
Postat av: Sara

Jag tänker på dig hur mycket som helst. Ibland vill man bara ha en Olivia liksom, det är inget fel med det:)

2012-03-07 @ 05:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0