Back in Bjorli

Och så första dagen slut. Väldigt lugnt på jobbet så passade på att städa verkstaden och lite annat smått pyssel. Har precis varit nere och handlat lite och unnade mig lite sallad. Känner att  bristen på grönsaker här uppe är alldeles för stor. Blev lite gott till den gemensamma middagen i kväll som väntar och efter det, fest hos Trine och Marie. I morse ville jag verkligen inte kliva upp. Inte för att det skulle bli tråkigt utan för att det skulle vara så annorlunda emot vad veckan har varit. Snoozade i 40 min innan jag klev upp 09.15. Nu känns det bra igen och det känns som jag knappt har varit hemma.
En liten bild från första kvällen hemma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0