Dagarna går så fort!

Tjingeling!
Dåligt med inlägg senaste dagarna men så blir det när man har besök! Finns så mycket annat att göra! Tyvärr var det återigen en lugn dag på jobbet, i alla fall för att vara en söndag. På eftermiddagen gick jag i stället upp till outleten och satt där två timmar och fick sålt lite. Gick tillbaka vid tre-tiden och slutade vid fyra. Filippa har varit ute och åkt hela dagen i det superfina vädret som Bjorli bjöd på idag! Strålande sol och lite plusgrader.
Nu har vi precis ätit middag. En annan variant på min goda middag häromdagen. Matvete med lite fläskfile och min favoritsallad! Stekt majs, sallad, tomat och lök som blandas med phialdelphiaost. Så gott ! Testa :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi äta fruktsallad!

Kommentarer
Postat av: mamma, pappa och kajsa

det låter som ni har det mysigt!

2012-03-18 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0