Dead or alive

God kväll kära readers.
För tillfället vet jag inte om jag är mer död än levande. Efter två nätter med alldeles för lite sömn börjar min kropp säga ifrån. Dagen har till största del spenderats i outleten. Väldigt få kunder och en kassa på 50 kr när dagen var slut. Att det var lugnt gjorde mig inte piggare direkt. Skulle tagit en joggingtur i morse men vaknade och orkade knappt öppna ögonen. Blev till att somna om och ta den turen efter jobbet i stället. Sagt och gjort, klockan fem åkte skorna på och jag sprang ca 5 km i strålande solsken. Avslutade med en powerwalk till Bunnpris för lite shopping och sen hem igen. Solen sken när jag var tillbaka igen så jag hade inte något annat val än att lämna grejerna i kylen och sätta mig mot husväggen, på med iPoden och sola sista halvtimmen solen var med mig. Så underbart! Nu ligger jag här i sängen, troligtvis mer död än levande, och äter dagens fynd, vindruvor á 10 kr. Om en kvart är det en helig chattstund med pojken min. Förhoppningsvis kan han få mitt psyke lite mer levande. Mina döda ben lämnar jag åt framtiden. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0