Dricks

Läser igenom tidigare inlägg och ser ett klart negativt mönster. Antar att det blir så ibland. Tänkte börja detta inlägg likadant men avsluta lite mer på topp. Igår kväll skulle jag som sagt somna tidigt men icke. Släckte ner vid halv elva-tiden och försökte verkligen men jag låg bara och tänkte på Eriks roliga födelsedagspresent (som egentligen inte är en födelsedagspresent, då vi inte ska ge varandra något, Thailand väntar ist). Har i stället kommit på en rolig, söt grej som jag längtar efter att få ge ! Detta snurrade runt i mitt huvud tills jag somnade någon gång vid tolv-tiden. Vaknade igen kl ett av att brandvarnaren i mitt rum går igång och smart som man är i sömnen så börjar man frenetiskt att slå på den. Tårarna var nära att komma och det kändes så hopplöst! Fick till slut tyst på den och var tvungen att gå ut ur rummet för att se om det verkligen var brand någonstans. Inte det heller men i stället hittar jag en liten påse utanför mitt rum (nu är jag positiv igen) med en liten hälsning och pengar.
Tips från Vasendgutane til en flitig opvasker Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0