fem fruar

Igår kom äntligen pappa hit! Efter att ha kört i tolv timmar rullade han upp mot Hyblehuset och kom lagom till Brynäs förlust. Vi packade upp, tog lite kvällsfika och båda somnade gott vid elva-tiden.
Dagen idag började redan klockan sju då jag hade lovat att öppna på jobbet vid åtta. Rätt skönt att komma upp i tid. Lugn dag, återigen, på jobbet så kunde kila iväg redan vid två. Då styrde jag och far min våra ben mot "fem fruar". Världens mysigaste fik! Där blev det tomatsoppa med ljuvligt bröd i solskenet. Så underbart! Bästa dagen och vädret på länge.
Efter det tog vi på oss längdskidorna och åkte en timme med Sally. Avslutade det hela utomhus med ett glas vin och lite nötter. Sitter här fortfarande och sippar på vinet, har precis gjort lite hemmagjorda müslibars som jag är så spänd på att få plocka ut ur ugnen! Snart middagsdags!
Bjorli visade sin bästa sida idag.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken härlig dag!!

2012-03-30 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0