Frukost

Tjingeling!
Sitter i köket och äter lite frukost, riktigt skönt att lämna soffan och i stället sitta vid ett riktigt bord. Vet dock inte om jag sitter, min kropp gör så förbannat ont efter joggingturen igår så jag rör på mig konstant. Skönt att vara vältränad...
Gick och la mig efter matchen igår som Brynäs vann! Semifinal nästa! Klockan var inte så mycket men jag var sliten. När jag precis lagt mig ser jag O.C boxen som Erik så snällt tagit med sig. Måste ju kolla ett avsnitt. Som senare blev två och klockan blev mycket. Det är inte som med vänner att man kan kolla typ hundra avsnitt och klockan är ändå lite (avsnitt på ca 19 minuter). O.C snittar väl på typ 45 så tiden rinner iväg alldeles för fort. Somnade till slut och nu är det dags för jobb! Skiduthyrningen 10-16.30 och hotellet från 17 och framåt.
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0