Hej då sis

God morgon!
Nattens händelse: strömavbrott!
Vaknade vid två-tiden i natt, försökte då tända lampan i rummet men inget hände. Irrade mig runt väskor och en sovandes Filippa på golvet för att komma ut till korridoren. Också den bäcksvart. Försökte tända i köket men utan resultat. Det blev till att gå tillbaka till rummet och dra igång datorn så fick den följa med som lite ljus. Väl tillbaka i sängen redo att somna om så tänds hela rummet då jag klickat igång alla knappar. Händelserik men onödig natt.
Nu har jag precis varit nere och lämnat Filippa vid tåget, så tråkigt att hon åker hem! Tror hon kunde tänka sig att stanna säsongen ut! :)
Tog två flugor i en smäll och passade på att ta mig en joggingtur när hon åkt, var ändå uppe och alldeles för pigg. Helt underbart, det duggade lite lätt så jag höll mig lagom kall hela vägen. Så skönt att komma ut och röra lite på sig. Avslutade med en slutspurt upp för barnbacken. Har aldrig reflekterat över dess branta hang förrut...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack själv! Hade absolut kunnat tänka mig att stanna! <3

2012-03-21 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0