Hello Kitty

Och så var vi uppe igen. Gårdagen var riktigt rolig. Väldigt mycket folk som kommit till hotellet för att lyssna på musiken. Var en betydligt större tillställning än jag trodde med vakter och poliser osv. Folk blir lite överförfriskade här i Norge också ! Denna vecka som kommer är det massa olika tävlingar i Bjorli (se http://hl2012alpin.org/) därav den mysiga sponsortröjan jag har på bilden. Det är också därför jag är uppe klockan sju idag. Vi öppnar när liftarna öppnar och de har bestämt sig för att öppna klockan åtta. Då är det bara att stiga upp! Rätt skönt ändå, kommer sova sinnessjukt gott i natt. Lägg märke till mitt fina Hello Kitty-plåster. Det gör ont att diska.
Det ser ut som jag är en sekund från att grina på bilden vilket inte är hela sanningen. Efter ca 4 timmars sömn är detta resultatet. Skönhetssömn existerar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0