Hemma hemma hemma

Har verkligen inte skrivit på länge nu. Bloggen heter ju å andra sidan Norgeflickan och när jag befinner mig i Sverige är det inte lika intressant!
Hur som helst har jag haft underbara dagar sedan jag kom hem. Först middag hemma med Erik, familjen, Maria och farmor, vilken kväll!
Tisdagen blev det äntligen lite shopping. Jag och Erik åkte till Gränby, köpte den efterlängtade Mango Mania-smoothien och shoppade en del. Efter det lunch på Martina och sen hem till Erik. På kvällen överraskade han med middag på Peppar Peppar och gud så mysigt det var! Den bästa dagen på länge.
Nu sitter jag hemma och ska snart laga middag till mig och systrarna då mor och far är på bio. Erik kommer lite senare och i morgon blir det bio.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Guddan

Nu är väl mamsen och pappsen lycklig över att ha dig hemma en stund? Eller vänta... gick de på bio sa du?

2012-03-08 @ 21:53:15
Postat av: Mamma

Man måste ju passa på när man har barnvakt! Och det bästa av allt var att filmen var riktigt tjejig-tror inte nicke hade kollat upp innehållet :)

2012-03-09 @ 15:55:45
Postat av: Mamma

Så mysigt att ha dig hemma! Längtar tills vi ses i bjorli om några veckor! Älskar dig och är så impad av allt du ror i hamn! Puss

2012-03-12 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0