Hemska Olivia

Haha, jag skäms nästan lite när jag ser det här. Jag är verkligen en följare av Aftonbladet, Expressen, DN osv och har bra koll på vad som händer i världen. Detta nyhetsintresse har dock sträckt sig lite utanför världens stora händelser och att läsa om Pernilla Wahlgrens medverkan i Let's Dance, varför, (varför egentigen!?) det tog slut mellan Molly Sandén och Eric Saade eller vem som ska bli lilla Estelles gudmor (Mary, visst?) är nästan, men bara nästan, lika intressant. Som sagt, jag skäms lite, men det är så härligt att bara grotta ned sig i andras historier. Usch, vilken hemsk person jag är. Sätt igång och döm mig, jag vet redan att det är hemskt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0