Next time in Sweden

Sitter och myser i vardagsrummet med min onepiece. Allt jag behöver med mig hem är nedpackat och nu är det bara kvällen kvar. Skall troligtvis ner på lite fest hos Stig innan det blir en relativt tidig uppgång i morgon vid 7. Är livrädd att jag ska försova mig och missa tåget. Känns som att med den hemlängtan jag har nu skulle det inte vara omöjligt att något sådant sjukt faktiskt hände.
Har bett Erik ringa mig, har två mobiler på alarm, en väckarklocka och funderar på att be mor min höra av sig vid 7-tiden...
Nu ska jag göra en macka och kolla ett avsnitt vänner. Det börjar bli mörkt i Bjorli och bergen är så fina mot solnedgången.
Dagens fina tanke.
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0