Slutspel

Godmorgon!
Bjorli bjuder på + 12 grader (en termometer dränkt i sol) men ändå!
Himlen är blå och solen tittar fram i stort sett hela tiden. Härlig dag!
Fick min första norska lön in på kontot idag också, så härligt :)
Gårdagen var supermysig, först middag på T-kroken med hela ligan. Sedan hem en sväng och byta om för att gå på lite fest hos Marie och Trine.
Nu ska jag ut och jobba och längta tills ikväll! Tredje matchen mellan Brynäs och Frölunda kommer att följas på webbradion tillsammans med hockeyligan. Mysig kväll som jag verkligen ser fram emot!
I morgon kommer syster!
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter härligt alltsammans - och så skulle jag ju önska att du höll på rätt lag:-) Puss

2012-03-15 @ 09:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0