Snart tillbaka igen

I söndags skjutsade jag ut grabbarna till Arlanda. Det var dags för Buenos Aires i en månad. Jag har varit ifrån Erik sjukt mycket men så här jobbigt har det aldrig varit. Det är som att min kropp känner att han är längre bort än någonsin. 6 veckor utan varandra är det dags för, jag överlever genom att peppa med Thailand när jag kommer hem. Det ska bli så underbart.
Igår kom Maria och myste lite på kvällen. Så underbart att kunna snacka med den tjejen om allt :)
Idag är det min tur att åka iväg igen, tillbaka till Bjorli. Känns lite segt, inte för att jag inte trivs där utan för att hemma är så bekvämt! Hemma är alltid hemma.
Dags att börja packa nu.
Ses i Norge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du betyder så mycket för mig. Puss !

2012-03-13 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0