Uppdatering !

Inne efter några turer i -2 på telemark. Återigen är mina ben borta. När jag åker känner jag verkligen hur de långsamt försvinner från någon som helst form av medvetande. När jag senare äntligen kommer in börjar de långsamt komma tillbaka till liv. Jag vet inte vilken känsla som gör mest ont ännu.
Hur som helst, nu är jag tillbaka och har tid att blogga. Ska vara vaken tills tvättmaskinen är klar men än så länge har den inte startat då jag tror jag lyckats haft sönder den. Återstår om det blir några timmar vaken ikväll eller smutsiga kläder i morgon.
Åndalsnes var supermysigt ! Jag och Cecilie gick först på restaurang och sedan på bio, Safe House bjöd Rauma Kulturhus på. En riktig pangpang film med mycket action och kanske inte en Oliviafilm men alltid kul med bio!
Efter det så gick vi hem till henne och satt och pratade lite och sen somnade vi gott. Kändes helt galet att inte sova i min säng här på hyblehuset. Har ju inte sovit någon annanstans än här på några veckor nu. Summan av kardemumman, eller vad man säger, var i alla fall att det var en supertrevlig kväll! :)
Även gårdagen var superhärlig! Vid 17-tiden tog jag en pulka full med tacos upp till Vetlegrenda där det vankades överraskningsmiddag och fest. Hög musik spelades på puben och precis ovanför ligger de kommande födelsedagsbarnet och sover. Planen var att hon skulle komma ner till oss men så blev det inte. I stället gick vi upp till henne och alla 15 stycken klev in i sovrummet för att gratulera!
Kvällen bjöd senare på mycket god mat, efterrätt, öl, spel och en underbar mysstämning!
Det var mina två senaste dagar, dagen idag har inte varit så speciell.
En helt vanlig dag helt enkelt.
Nu ska jag gå och se vad som är fel med tvättmaskinen. Önskar jag kunde få ha rena kläder på mig i morgon. Det har av någon oförklarlig anledning blivit lite lyxigt. Om jag är lat och dålig på att tvätta, det skall inte diskuteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0