Living the dream

Vilken drömdag!
Vaknade som sagt tillsammans med solsken och plusgrader, finns inget bättre sätt att vakna på. Efter det en lyxfrukost med yoghurt, müsli, gojibär och en phiadelphiamacka (helt underbart ord) dränkt i rosmarin (min nya favoritkrydda!) På jobbet var det, återigen, en lugn dag. Dock behövde vissa listor inför nästa år uppdateras så jag hade att göra hela dagen. Så skönt att alltid vara sysselsatt, klarar inte av att bara sitta av tiden.
Min dag!

Blev klar halv fyra och de 20-talet människor som rör sig i backarna hade då börjat gå hem. Jag gjorde som de och gick hem, hämtade ett paket sesamkakor och satte mig ute i solen. En sådan underbar känsla, att sitta och lyssna på bra musik och njuta av marssolens sista timme. När klockan närmade sig fem åkte joggingskorna på och så sprang jag en tur i området. Stannade till på Bunnpris och köpte tuggummi (lyxvara...) och sprang hem igen. Nu har jag precis tagit en dusch och ska skypa med Sara när som helst. Efter det väntar sängen och några avsnitt vänner och en eventuell powernap innan Brynäs-Frölunda ikväll tillsammans med en supergod middag! Bild kommer.
Njuter av livet i Bjorli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0