Gardemoen

Och så sitter jag här igen på Gardemoen. För två månader sedan (i morgon) satt jag här första gången. Jag var så nervös men lycklig för att ha klarat flygningen utan att gråtit i mina medpassagerares knän. Nu sitter jag här igen och är ungefär lika glad. Fy sjutton vad det blåste!
Då visste jag inte vart jag skulle eller någonting, har så svårt att sätta mig in i den känslan idag men läser det inlägget, http://norgeflickan.blogg.se/2012/january/arlanda-oslo-dombas-bjorli.html#comment, och försöker minnas. Är även idag väldigt tacksam över flygplatsens erbjudande om gratis internet.
Hur som helst, nu är jag här igen och anländer till Bjorli ikväll. Drygt en månad till skall jag mysa där och sen sitter jag här igen någon gång i mitten på april. Den dagen tar vi då!
Nu ska jag snart gå ut och vänta på tåget som jag skall spendera drygt 4 timmar på.
Wohooo!
Ha det

Kommentarer
Postat av: Guddan

Hoppas att du får härliga dagar i vårsolen! Kram!

2012-03-13 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0